ناشر بازی : Electronic Arts
سازنده ی بازی : Slightly Mad
رده ی سنی بازی : E
پلتفورم های دیگر : PC – XBox360
ژانر بازی : GT / Street Racing
تاریخ عرضه ی بازی : Mar 29, 2011

یک قدم جلوتر از نمای cockpit ( نمای داخل کابین ) بازی Shift ، نسخه دوم این نما را از چشم راننده و به صورت واقع گرایانه تر ارائه می کند.Jesse Abney در این رابطه می گوید "در نمای کلاه ایمنی ، موتور تخریب پذیری از فشار وارد بر دوربین اثر میپذیرد و همین عامل باعث میشود تا احساس کنید که این یک بازی نیست ، بلکه رانندگی واقعی است.پس ، هر چه سرعت خود را افزایش بدهید بلور بیشتری را مشاهده میکنید ، همین مات شدن صحنه باعث میشود تا فشار رانندگی در سرعت بالا را بهتر تجربه کنید و بازی را واقع گرایانه تر دریابید.شاید این تفاوت به نظر بسیار کوچک و ساده باشد ، اما با نگاهی عمیق تر متوجه میشویم که انجام بازی به وسیله یک دید عادی و محدود به شیشه جلو اتومبیل ، بسیار متفاوت تر از حس واقعی رانندگی و یک دید طبیعی خواهد بود ، و این دو از نظر تاثیر روانی قابل قیاس نیستند.در ادامه ، با یک محدوده ی دید عریض تر روبرو خواهید بود و همچنین ، به دنبال این دید عریض ، شاهد چرخش های طبیعی سر راننده در سر پیچ ها خواهید بود.Abney در این رابطه اظهار دارد "نگاه دوربین کلاه ایمنی به طور اتوماتیک به گوشه ها خیره میشود.بنابراین ، این نگاه اتوماتیک ، خود به عنوان یک کمک در گیم پلی بازی محسوب میشود."
تمامی بازیهای شبیه ساز رانندگی ( به جز FM3 ) تخریب پذیری آن چنان خوبی را عرضه نمی داشتند و به شما اجازه نمیدادند که ماشین های گران قیمت و لایسنز شده را در پیست مسابقه نابود کنید ! اما Slighly Mad Studios در رابطه با تخریب پذیری ، چیزی فراتر از تصور شما را در بازی گنجانده است.سازندگان بازی در این رابطه میگویند "سال عرضه نسخه اول تخریب پذیری بازی ، یک تخریب پذیری ظاهری و محدود بود ، اما ما دست به کار شده ایم." "این نسخه از بازی با تخریب پذیری بسیار هیجان انگیز و نزدیک به واقعیت همراه خواهد بود.شما میتوانید تخریب پذیری را تجربه کنید ، لاستیک های اتومبیل خود را از جا بکنید ، میله های اتومبیل را نابود کنید و در نهایت ، ماشین خود را به طور کامل نابود کنید تا از روز مسابقه محروم شوید.اما تخریب پذیری بازی تنها به در آمدن لاستیک ها ختم نمیشود ، بلکه هر ضربه و خراش که از پیست مسابقه ( و یا ماشین های دیگر ) اثر گرفته بر روی بدنه اتومبیل شما به خوبی نمایان میشود.
چه چیز یک اتومبیل خوب است اگر حس نکنید که مال شماست ؟ Shift 2 اتومبیل های خود را در قالب ۴ گروه عرضه میکند.همچنین ، سازنده قصد دارد تا با قرار دادن گزینه های کاستومایز اتومبیل ( طراحی دستی برخی قسمت های اتومبیل و به نوعی اسپرت کردن آن ) حالتی را بوجود بیاورد که تصور کنید مالک واقعی اتومبیل خود در بازی هستید.همانطور که گفته شد ، اتومبیل های بازی در قالب چهار دسته با نام های "Retro" (اتومبیل هایی که از مدل های بسیار قدیمی الگو گرفته اند ، اما با تکنولوژی روز مطابق شده اند ؛ مانند فورد موستانگ ساخت سال ۲۰۰۵ که از فورد موستانگ ساخت سال ۱۹۶۴ الگو گرفته است.) ، "Muscle" (اتومبیل های پر قدرت و با بدنه ی محکم) ، "Legend" و "Super car" قرار گرفته اند که تمامی این چهار دسته قابل دستکاری و کاستومایز خواهند بود.در سال ۲۰۰۹ ، بازیکنان NFS: Shift از کاستومایز اتومبیل ها بهره ای نبردند.با این حال بر اساس گفته سازنده بنظر میرسد هر چیز در Shift 2: Unleashed قابل کاستومایز و طراحی باشد.

حداقل سیستم مورد نیاز:
OS: Windows XP (Service Pack 3) or Windows Vista (Service Pack 1) / Windows 7
CPU: Intel Core2 Duo 1.6 GHz or faster
RAM: 1 GB for XP; 1.5 GB for Vista/7
HDD: 6 GB free disk space
Graphics: 256 MB Graphics Memory
Sound Card: DirectX 9 Compatible
DirectX: Version 9.0c

سیستم پیشنهادی:
OS: Windows XP, Vista or Windows 7
CPU: Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz or AMD Phenom 8400 Triple-Core
RAM: 3 GB
HDD: 10 GB free disk space
Graphics: 512 MB Graphics Memory
Sound Card: DirectX 9 Compatible
DirectX: Version 9.0c

+ نوشته شده توسط هامون در و ساعت 9:53 |